OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. VŠEOBECNÁ UJEDNÁNÍ

  1. Naše obchodní podmínky se vztahují na všechny objednávky na bestofy.cz, popř. na objednávky uskutečněné pomocí e-mailové adresy aji.bestofy@gmail.com nebo prostřednictvím sociálních sítí.
  2. Objednáním zboží poskytujete svůj souhlas tím, že budete vázáni podmínkami uvedenými v tomto dokumentu. Před odesláním své objednávky se ujistěte, že jste si přečetli naše obchodní podmínky.
  3. Na bestofy.cz se můžete také stát členkami Bestofy Akademie a čerpat tak služby, jejichž poskytování se také řídí těmito podmínkami, které jsou dále rozepsány v těchto obchodních podmínkách.
  4. Kromě těchto podmínek se vztah mezi námi řídí českými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, pokud jste spotřebitel. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  5. V případě, že na bestofy.cz nakupujete jako spotřebitel (tedy nikoliv na IČO jako podnikatel), zákony vám tím dávají některá další práva, o kterých se dočtete dále v těchto obchodních podmínkách. 

2. CENY A POŠTOVNÉ

  1. Ceny uvedené na bestofy.cz nezahrnují poštovné (to je uvedeno samostatně v prodejním formuláři).
  2. Cena poštovného je závislá na přepravci a volbě místa doručení přepravcem (výdejní místo nebo Vaše adresa) a je vždy mezi námi domluvena předem.
  3. Cena poštovného se může navýšit v závislosti na vámi vybraném způsobu platby a hmotnosti zásilky.

3. PLATBA

  1. U produktů je vždy uvedena kupní cena tohoto zboží. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené kupní ceně, nejsme povinni zboží za takto zjevně chybně uvedenou cenu dodat a v případě, kdy již mezi námi byla uzavřena kupní smlouva s takto chybnou kupní cenou, jsme oprávněni od ní odstoupit.

Kupní cenu a případné náklady spojené s jeho dodáním můžete uhradit následujícími způsoby:

Dobírka

Pokud zvolíte možnost zaplatit na dobírku při převzetí zboží, bude vám ke standardní ceně poštovného připočítán poplatek za doběrečné 30 Kč.

Převodem z účtu
Při použití tohoto způsobu platby vám budou zaslány informace, které je nutné uvést při platbě prostřednictvím převodu z bankovního účtu. Jako variabilní symbol uveďte kód vaší objednávky. Pokud tento variabilní symbol nezadáte, může se stát, že se nám platba kupní ceny nespáruje s kupní smlouvou a produkt Vám nebude odeslán včas. 

Číslo bankovního účtu, na kterém přijímáme Vaše platby: 1084877014/3030. IBAN: CZ80 3030 0000 0010 8487 7014 , BIC (SWIFT): AIRACZPP, Air Bank, a.s.

Platba kartou
Umožňujeme online platby kartou prostřednictvím brány PayPal.

PayPal
Zaplatit můžete online pomocí Vašeho PayPal zůstatku nebo platební kartou.

  1. V případě bezhotovostní platby se kupní cena považuje za zaplacenou okamžikem připsání příslušné částky na náš účet. Produkt Vám odešleme neprodleně poté, není-li domluveno jinak.
  2. Pro každou platbu vám vystavíme fakturu – daňový doklad, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mail uvedený v objednávce.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Zakoupením členství na bestofy.cz zároveň získáváte i svůj Uživatelský účet, který Vám umožní přístup do zamčených členských sekcí (po dobu Vašeho aktivního členství).
  2. Při registraci jste povinni uvádět správně a pravdivě všechny údaje a při jakékoliv jejich změně je musíte aktualizovat. Údaje, které uvedete při objednávání nebo v uživatelském účtu, považujeme za správné.
  3. Upozorňujeme, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  4. V případě, že objednáváte jiný produkt než členství (kniha, oblečení,…) není založení Uživatelského účtu nutné.

5. OBJEDNÁVÁNÍ

  1. Objednávku můžete standardně uskutečnit na bestofy.cz. Můžete také napsat na e-mail aji.bestofy@gmail.com a Vaši objednávku rádi vyřídíme i touto cestou.
  2. Naše webové stránky obsahují všechny potřebné informace o produktech. Pokud máte přesto jakékoli nejasnosti, prosím, ptejte se před uskutečněním objednávky.
  3. Vše, co je na bestofy.cz vystaveno, je informativního charakteru a nejsme povinni uzavřít ohledně tohoto zboží kupní smlouvu.
  4. Web bestofy.cz obsahuje zejména informace o produktech, ceně, způsobu úhradu ceny a údaje o požadovaném způsobu dodání zboží a o nákladech s tím spojených. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku.
  5. Poté, co obdržíme objednávku, vám potvrdíme její přijetí prostřednictvím e-mailu. Kupní smlouvu jsme uzavřeli okamžikem doručení potvrzení o přijetí vaší objednávky. Pokud bude charakter objednávky neobvyklý (např. vysoká cena či vysoké množství), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení objednávky. V takovém případě bude kupní smlouva uzavřena, až obdržíme toto potvrzení.
  6. Ve Vaší objednávce jste povinni uvádět pravdivé a úplné informace. V případě sdělení nebo uvedení nepravdivých nebo neúplných informací neodpovídáme za škodu tím způsobenou.
  7. Náklady, které vám vzniknou v souvislosti s komunikací na dálku, jako třeba náklady na internetové připojení nebo telefon, si hradíte sami a nijak se neliší od základní sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení.

6. DODÁNÍ ZBOŽÍ

  1. Snažíme se odesílat objednávky v nejrychlejším možném čase a v pořadí, ve kterém jsou přijaty.  Doručení proběhne obvykle do 1–3 pracovních dnů od předání přepravci. Doručení může trvat déle z důvodu neočekávaných událostí.
  2. Pokud Vaše objednávka v předpokládaném termínu nedorazí, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese aji.bestofy@gmail.com
  3. Vyhrazujeme si právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že objednaný produkt nebude skladem a ani nebude naskladněn do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy. Tato dodací lhůta se netýká produktů, u kterých je na této webové stránce výslovně uvedena delší dodací doba.
  4. Zboží jste povinni převzít. Pokud ho nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od kupní smlouvy. V takovém případě, po Vás máme právo vyžadovat náhradu takto vzniklých nákladů spojených s vrácením nepřevzatého zboží.
  5. Při převzetí zboží od přepravce prosím zkontrolujte neporušenost obalů zboží. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování ideálně ihned řešte s dopravcem a případné nedostatky sepište do předávacího protokolu. Takové zboží nemusíte od dopravce převzít. O zjištěném poškození nám dejte vědět a poškození prosím zdokumentujte.

7. VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Jako spotřebitel, tedy člověk, který uzavírá kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti, máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Tento článek podmínek se vztahuje pouze na spotřebitele.
  2. Zboží nám můžete vrátit standardně do 14 dnů bez udání důvodů a to za předpokladu, že všechno zboží je vráceno ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. To znamená, že by zboží nemělo být poškozené, nepřiměřeně znečištěné nebo dokonce použité nad rámec nutného seznámení se se zbožím. Lhůta pro vrácení zboží začíná běžet následující kalendářní den od převzetí zboží kupujícím.
  3. V případě, kdy se jedná o zboží, které spotřebitel vyňal z obalu a z hygienických důvodů ho nelze vrátit, o zboží, které podléhá rychlé zkáze, o zboží, které bylo připraveno na míru zákazníkovi či které bylo po dodání smíseno s jiným zboží, právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů nemáte.
  4. Adresa pro vrácení zboží: Andrea Sláviková, Příčovy 124, 264 01 Sedlčany

  5. Do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vám vrátíme částku odpovídající kupní ceně zboží, a to stejným způsobem, jako jsme je od Vás přijali, případně na číslo účtu, které nám sdělíte. Je ale potřeba, abyste nám nejpozději ve stejné lhůtě zaslali nebo předali zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno kompletní, nejlépe v původním obalu (není však povinné), nesmí jevit známky více než běžného opotřebení či poškození s ohledem na nutné seznámení se se zbožím. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vrácené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobili jiným nakládáním, než je nutné s ohledem na povahu a vlastnosti zboží, snížení hodnoty tohoto zboží. Pokud je zboží ve stavu, kdy není možné jej prodat dalším zákazníkům, protože je poničené nebo nepřiměřeně opotřebené, právo na odstoupení od smlouvy nemáte. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete Vy.

  6. Nejsme povinni vrátit Vám kupní cenu do té doby, než nám bude zboží doručeno zpět anebo než prokážete, že bylo odesláno zpět na naši adresu.
  7. Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od kupní smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Řídíme se všemi zákonnými předpisy týkající se práv z vadného plnění a postupujeme dle standardního reklamačního řádu. Máte-li reklamaci týkající se zboží, které jsme Vám dodali, popř. reklamujete zboží, u kterého vznikly škody při přepravě, dejte nám prosím vědět, prostřednictvím kontaktního formuláře, jenž najdete na našich webových stránkách nebo nám napište na e-mail aji.bestofy@gmail.com. Ve všech případech vyvineme maximální snahu na nápravu dané skutečnosti.
  2. Za co odpovídáme: Odpovídáme Vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že v době, kdy přebíráte zboží, odpovídáme zejména za to, že:

    – má vlastnosti, které jsme si ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy námi uvedené,
    – se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme,
    – zboží případně odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
    – je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    – zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  3. Pokud jste si zakoupili zboží, které bylo vadné a pro svou vadu bylo zlevněno, za tuto vadu, pro kterou bylo levnější, neodpovídáme.
  4. Jak uplatnit práva z vadného plnění: Reklamaci uplatněte pomocí kontaktního formuláře na webu bestofy.cz nebo na e-mail: aji.bestofy@gmail.com.
  5. Průvodní dopis k vámi uplatňované reklamaci musí obsahovat následující náležitosti:

    – vaše kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
    – prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložením dokladu o koupi).

  6. Zboží, které podle Vašeho názoru obsahuje vadu, zašlete na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní. V opačném případě nejsme povinni se reklamací zabývat a zboží Vám zašleme zpět na naše náklady.
  7. Vady zboží: V případě, že jste spotřebitel, jste oprávněni uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí (pokud z Vaší strany nedošlo k nesprávnému zacházení se zbožím)
  8. Pokud jste nám vytkli vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůžete vadné zboží užívat.
  9. Záruka a nárok z odpovědnosti za vady se nevztahují na:

    – opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním, 
    – použité zboží, kdy vada odpovídá míře opotřebení, 
    – vady, o kterých jste věděli, nebo které jste sami způsobili.

  10. Jak reklamovat: V záruční době můžete uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

    – odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
    – přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
    – vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

  11. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  12. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), máte právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  13. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u nás jako prodávajícího.
  14. Při uplatnění reklamace jste povinni nám sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, žádali-li jste opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, máte práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  15. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy můžete požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
  16. Pokud prokážeme, že jste před převzetím o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nejsme povinni Vašemu nároku vyhovět.
  17. Za vadu plnění se nepovažuje překážka způsobená vyšší mocí.
  18. Vyřízení reklamace: Pokud jste spotřebitel, pak ihned, případně nejpozději do tří pracovních dnů ve složitějších případech, rozhodneme o Vaší reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení Vám v této lhůtě sdělíme.
  19. Pokud jste spotřebitel, pak reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy jste si byli povinni zboží vyzvednout.
  20. Pokud jste podnikatel, pak rozhodneme o vaší reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení, v přiměřené lhůtě. Co nejdříve i Vaši reklamaci posoudíme a zašleme Vám písemné potvrzení reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.

9. PODMÍNKY PRO ČERPÁNÍ ČLENSTVÍ V BESTOFY AKADEMII A SLUŽEB COACHINGU A MENTORINGU

  1. Objednávka členství v Bestofy Akademii probíhá podobně jako nákup zboží na bestofy.cz. Po vyplnění nezbytných informací a odeslání objednávky Vám její přijetí potvrdíme, čímž mezi námi vznikne smlouva o poskytování služeb.
  2. Platby členství v Bestofy Akademii probíhají opakovanými platbami z platební karty nebo bankovním převodem. Nebo je platba zaplacena jednorázově v případě nekonečného členství.
  3. Obsah Bestofy Akademie není možné šířit dál ani umožnit tento obsah užívat jiným osobám.
  4. Spotřebitelé mají obecně při uzavření smlouvy na dálku právo na odstoupení od smlouvy ve 14-denní lhůtě, která začíná běžet den následující po dni, kdy byla daná smlouva uzavřena. V případě členství v Bestofy Akademii však je již uzavřením smlouvy započato s poskytováním služeb (tedy ve 14denní lhůtě) na základě žádosti spotřebitele, a tak je spotřebitel povinen uhradit nám poměrnou část ceny služeb odpovídající ceně služeb již spotřebiteli poskytnutých.
  5. V případě reklamací služeb máte právo uplatnit práva z vadného plnění, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanský zákoník). Bude-li vada odstranitelná, můžete se domáhat buď nápravy anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit, můžete se domáhat přiměřené slevy z ceny. Upozorňujeme však, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá Vašemu subjektivnímu očekávání.
  6. Reklamaci služeb uplatněte stejně, jako je popsáno v těchto podmínkách pro zboží na bestofy.cz a do reklamace uveďte Vaše kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace a prokázání poskytnutí služby.
  7. Reklamaci služeb vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Ve zbylém se reklamace řídí reklamačními podmínkami pro zboží.
  8. Veškerý digitální obsah, který vám poskytujeme v rámci členství v Bestofy Akademii, je chráněn autorským právem a můžete ho užívat pouze pro osobní potřebu. Bez našeho předchozího souhlasu tento obsah není možné dále šířit, rozmnožovat, prodávat nebo jinak komerčně užívat. V případě porušení tohoto článku máme právo odstoupit od smlouvy a žádat náhradu škody. Současně neodpovídáme za výsledky využití informací a postupů, které si v Bestofy Akademii osvojíte.
  9. Při provádění jakéhokoli fitness cvičení bez odborného dohledu vždy existuje možnost fyzického zranění. Následování cviků ve všech videích je tedy pouze na vlastní riziko, přičemž autorka videa, programů, výzev a dalších technik uvedených v Bestofy Akademii nenese žádnou odpovědnost za případné poranění nebo újmu v důsledku následování těchto videí.
  10. Následování rad a doporučení získaných prostřednictvím coachingu a mentoringu je vždy pouze na vlastní riziko, přičemž autorka rad a doporučení nenese žádnou odpovědnost za jakékoli případné újmy vzniklé v důsledku následování těchto rad či jejich nesprávného pochopení či aplikování.

10. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

  1. Pokud jste spotřebitel, podle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K tomu se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.
  2. Zahájit mimosoudní řešení sporu je možné i online prostřednictvím platformy ODR dostupné zde: ec.europa.eu/consumers/odr/.

11. OCHRANA SOUKROMÍ

  1. Vaše údaje nikdy neposkytujeme, neprodáváme ani nevyměňujeme s třetími stranami. Údaje, které třetím stranám poskytujeme, jsou využívány výhradně za účelem doručení objednávky.
  2. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Zpracováváme také některé Vaše osobní údaje. O tom, proč tak děláme a jak je chráníme, se můžete dočíst zde

12. INFORMACE O PROVOZOVATELI

Kontaktní informace:

E-mail: aji.bestofy@gmail.com
Andrea Sláviková

Provozovatel není plátcem DPH.

Bankovní spojení:

Air Bank (CZK) : 1084877014/3030
Air Bank (EUR) : IBAN: CZ80 3030 0000 0010 8487 7014, BIC: AIRACZPP, Air Bank, a.s.

K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

13. DALŠÍ INFORMACE

  1. Obchodní podmínky jsou v českém jazyce. Veškerá ujednání mezi námi se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak jsme si sjednali, že vztah se řídí právem České republiky a spory z něho vyplývající budou rozhodovány věcně a místně příslušným soudem nás jako prodávajícího. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Nejsme jako prodávající ve vztahu k Vám vázáni žádnými kodexy chování.
  3. Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
  4. V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od kupní smlouvy odstoupit.
  5. Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat, jejich aktuální znění naleznete vždy na našich webových stránkách bestofy.cz. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  6. Kdykoliv nás v případě dotazů můžete kontaktovat na e-mail: aji.bestofy@gmail.com.

Dne 26. 9. 2022

MENU
×