NÁVOD PRO ODSTRANĚNÍ POTÍŽÍ S PŘÍSTUPEM K ČLENSKÉMU OBSAHU
Při Tvém prvním přístupu k členskému obsahu se někdy může stát, že narazíš na problém se zamítnutým přístupem, přestože máš již aktivní členství. Tento problém způsobuje starší mezipaměť a soubory cookie ve Tvém webovém prohlížeči či aplikaci, které Ti neumožňují zobrazit nově dostupný obsah. Zde je jednoduchý a rychlý návod, jak tento problém odstranit:
Pokud řešíš problém s přístupem v aplikaci Bestofy:
Často postačí aplikaci jednoduše odinstalovat a znovu nainstalovat..
Pokud Tvůj problém přetrvá, je třeba vymazat data aplikace přímo ve Tvém telefonu a pak se v aplikaci znovu přihlásit. Každý telefon je maličko jiný, ale obecně to v telefonu nastavíš takto:
Klikni na ikonku Nastavení → Aplikace → Bestofy → Úložiště → Vymazat data
Poté znovu spusť aplikaci a přihlas se.
Pokud řešíš problém s přístupem ve webovém prohlížeči:
1. KROK
Ve webovém prohlížeči (v tomto případě jde o mobilní webový prohlížeč Chrome), klikni na tři tečky vpravo nahoře..
2. KROK
Dále klikni na "Nastavení"..
3. KROK
Zde klikneme na "Ochrana soukromí a zabezpečení"..
4. KROK
Dále klikni na "Vymazat údaje o prohlížení"..
5. KROK
Zde vybereme časové období - pokud zvolíš hodinu a nepomůže to vyřešit problém, vyzkoušej čas navýšit (já jsem zvolila 24 hodin), dále zaškrtni "Soubory cookie a data webových stránek" a "Obrázky a soubory v mezipaměti" a nakonec klikni na "Vymazat data"..
6. KROK
V tomto kroku se Ti objeví tabulka, kde můžeš zaškrtnout weby, ze kterých chceš cookie soubory a mezipaměť vymazat...zaškrtni políčko u webu Bestofy.cz a dole klikni na "Vymazat"
7. KROK
Nyní se vrať na webovou stránku, aktualizuj ji a znovu se přihlas pomocí odkazu "Přihlásit se" v hlavním menu.. Nyní by Ti již vše mělo fungovat bez problémů 🙂
Pokud i přes veškerou snahu jakýkoli problém přetrvává nebo si s něčím nevíš rady, moc ráda Ti pomůžu a společně problém vyřešíme – neváhej se ozvat → Kontakty